Održavanje Izvrsnost kompanije Schindler
Naši ugovori o održavanju fleksibilni su u pogledu funkcija i mogućnosti za bilo koju marku i proizvođača liftova. Nudimo razne ugovore o održavanju, od sveobuhvatnih visoko standardiziranih do individualno prilagođenih, kako bismo odgovorili specifičnim zahtevima.
3 koraka do savršenog spoja
Naše funkcije unapred pripremljenog servisa predstavljaju osnovu za vaš ugovor individualnog ili integralnog servisa. Svi ugovori mogu da se prošire opcijama servisa i spremni su za bilo koji brend ili model lifta ili pokretnih stepenica.
Da li ste znali?
Mi održavamo sve brendove. Zapravo, 50 % portfolija održavanja kompanije Schindler sastoji se od proizvoda ili modela koje nije proizvela kompanija Schindler.
1. Izaberite svoj ugovor
Tehnička podrška
Dežurna telefonska linija i obuka za odgovorno lice za opremu na terenu.
Popravke
Schindler obavlja sve vrste popravki na vašim liftovima i pokretnim stepenicama/trakama.
Provera stanja
Provera statusa jedinica uključuje izveštaje i obaveštenja u slučaju otkrivanja neregularnosti.
Intervencije po pozivu
Trenutni odziv u slučaju problema podrazumeva oslobađanje zarobljenih putnika 24/7.
Redovno održavanje
Redovna inspekcija na terenu uključuje osnovne radove održavanja prema važećem Pravilniku RS.
2. Dodajte svoje opcije za proširivanje servisa
Informisanje
Naša opcija informisanja vas drži u toku. Transparentnosti i potpunoj kontroli dodeljeno je više komunikacionih kanala preko kojih se prosleđuju izveštaji.
Pregled
Naši pregledi obuhvataju periodične bezbednosne provere mimo nacionalnih normi, plus koordinacija i podrška regulatornih tela.
Fleksibilnost
Naša opcija za fleksibilno održavanje i zakazivanje radova popravki. Uz mogućnost servisiranja mimo radnog vremena – i intervencije po pozivu tokom 24/7.
Direktno
Naš stalni nadzor i usluga reagovanja omogućavaju nam da pratimo i analiziramo opremu – kao i da obavljamo provere stanja.
Alarm
Naša usluga alarma u kabini omogućava putnicima da se povežu sa nekim od našeg obučenog osoblja. Oslobađanje zarobljenih putnika je obezbeđeno.
3. Stupite u kontakt da biste zakazali inicijalnu posetu.
Sledeći koraci
- Obratićemo vam se u kratkom roku da zakažemo inicijalnu posetu.
- Dobili ste detaljan izveštaj o instalaciji.
- Pravimo prilagođen predlog.